|Refleks|-Oyun,Tasarım,Film,Program,Tek link,İndir
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

|Refleks|-Oyun,Tasarım,Film,Program,Tek link,İndir


 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 C++ Kılıç Oyunu

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
FaTaL
Yönetici
Yönetici
FaTaL


Ruh Hali : C++ Kılıç Oyunu Manyak10
Başak Mesaj Sayısı : 626
Rep Puanı : 12348
Teşekkür Aldı : 18
Kayıt tarihi : 24/10/09
Nerden Nerden : Kocaeli
İş/Hobiler İş/Hobiler : 3D / Maya / After Efect
Lakap Lakap : Fatal

C++ Kılıç Oyunu Empty
MesajKonu: C++ Kılıç Oyunu   C++ Kılıç Oyunu EmptyCuma Ekim 30, 2009 9:34 am

Kılıç Oyunu (C)
Açıklama:Oyun bir deste iskambil kağıdı ile oynanıyor. Oyuncu bir kart
seçiyor. Destedeki kağıtlar önce karıştırılıyor. Sonra teker teker
kartlar açılıyor. Oyuncu için açılan kart oyuncuya gelirse oyuncu
kazanıyor.
Kod burada görüntülenmesi için tek bir dosya halinde yazıldı.

Ekran Çıktısı:bir kart secin :
ornek giris : sinek dokuz
sinek karo kupa maca
iki uc dort bes alti yedi sekiz dokuz on vale dam rua as
maca vale
sectiginiz kart = ♠️V

benim kartim sizin kartiniz
***************************************
♦️10 ♠️9
♥️V ♣️9
♠️8 ♣️5
♦️V ♥️3
♠️3 ♣️V
♦️8 ♥️10
♣️D ♥️8
♦️D ♦️A
♦️7 ♥️5
♥️2 ♦️5
♠️V
Kaybettiniz!!!!

Kaynak Kod:#include
#include
#include
#include
#include

#define KART_ADEDI 52
#define SENSITIVITY .1
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
typedef enum _Renk {SINEK, KARO, KUPA, MACA}Renk;
typedef enum _Deger {IKI, UC, DORT, BES, ALTI, YEDI, SEKIZ, DOKUZ, ON, VALE, DAM, RUA, AS} Deger;
typedef int Bool;
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
typedef struct _Kart {
Renk renk;
Deger deger;
}Kart;
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void kart_yap(Kart *p, Renk r, Deger d);
void kart_yaz(const Kart *p);
Bool esit_mi(const Kart *p1, const Kart *p2);
void kart_gir(Kart *p);
void kart_takas_et(Kart *p1, Kart *p2);
void delay(double sec);
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void kart_yap(Kart *p, Renk r, Deger d)
{
p->renk = r;
p->deger = d;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void kart_yaz(const Kart *p)
{
static const char renkler[] = {5, 4, 3, 6};
static char *degerler[] = {"2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "10", "V", "D", "R", "A"};
printf("%c%-2s", renkler[p->renk], degerler[p->deger]);
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Bool esit_mi(const Kart *p1, const Kart *p2)
{
return p1->renk == p2->renk && p1->deger == p2->deger;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void kart_gir(Kart *p)
{
int i, k;
char renk_giris[20];
char deger_giris[20];
static const char *renkler[] = {"sinek", "karo", "kupa", "maca"};
static const char *degerler[] = {"iki", "uc", "dort", "bes", "alti", "yedi", "sekiz", "dokuz", "on",
"vale", "dam", "rua", "as"};

while (1) {
printf(" \\n");
printf("ornek giris : sinek dokuz\\n");
for (k = 0; k < 4; ++k)
printf("%s ", renkler[k]);
printf("\\n");

for (k = 0; k < 13; ++k)
printf("%s ", degerler[k]);
printf("\\n");
scanf("%s%s", renk_giris, deger_giris);
for (k = 0; k < 4; ++k)
if (!strcmp(renkler[k], renk_giris))
break;
if (k == 4) {
printf("gecersiz renk...\\n");
continue;
}

for (i = 0; i < 13; ++i)
if (!strcmp(degerler, deger_giris))
break;
if (i == 13) {
printf("gecersiz deger...\\n");
continue;
}
kart_yap(p, k, i);
break;
}

}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void kart_takas_et(Kart *p1, Kart *p2)
{
Kart temp = *p1;
*p1 = *p2;
*p2 = temp;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
typedef struct DESTE {
Kart kartlar[KART_ADEDI];
int ust;
}Deste;
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void deste_yap(Deste *p);
void deste_yaz(const Deste *p);
void deste_kar(Deste *p);
Kart kart_cek(Deste *p);
Bool kart_kaldi_mi(const Deste *p);
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void deste_yap(Deste *p)
{
int i;

for (i = 0; i < KART_ADEDI; ++i)
kart_yap(p->kartlar + i, i / 13, i % 13);
p->ust = 0;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void deste_yaz(const Deste *p)
{
int i;

for (i = 0; i < KART_ADEDI; ++i) {
if (i && i % 13 == 0)
printf("\\n");
kart_yaz(p->kartlar + i);
printf(" ");
}
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void deste_kar(Deste *p)
{
int kar_der = rand() % 500 + 100;
int k;

for (k = 0; k < kar_der; ++k)
kart_takas_et(p->kartlar + rand() % KART_ADEDI, p->kartlar + rand() % KART_ADEDI);
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Bool kart_kaldi_mi(const Deste *p)
{
return p->ust != KART_ADEDI;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kart kart_cek(Deste *p)
{
Kart kart;
if (!kart_kaldi_mi(p)) {
printf("destede kagit kalmadi\\n");
exit(EXIT_FAILURE);
}
kart = p->kartlar[p->ust];
p->ust++;
return kart;
}

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void delay(double sec)
{
double total = 0.;
clock_t tstart = clock();
clock_t tend;
double duration;
for (; {
tend = clock();
duration = (double)(tend - tstart) / CLOCKS_PER_SEC;
if (fabs(duration - sec) < SENSITIVITY)
return;
}
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
int main()
{
Deste destem;
Kart secilen_kart;
deste_yap(&destem);
deste_kar(&destem);


printf("bir kart secin : ");
kart_gir(&secilen_kart);
printf("sectiginiz kart = ");
kart_yaz(&secilen_kart);
printf("\\n\\n");
printf("benim kartim \\t\\tsizin kartiniz\\n");
printf("***************************************\\n ");

srand(time(0));
while (kart_kaldi_mi(&destem)) {
Kart cekilen_kart = kart_cek(&destem);
printf("\\t");
kart_yaz(&cekilen_kart);
if (esit_mi(&cekilen_kart, &secilen_kart)) {
printf("\\nKaybettiniz!!!!\\n");
return 0;
}
printf("\\t\\t\\t");
delay(.5);
cekilen_kart = kart_cek(&destem);
kart_yaz(&cekilen_kart);
if (esit_mi(&cekilen_kart, &secilen_kart)) {
printf("\\nKazandiniz!!!!\\n");
return 0;
}
printf("\\n");
delay(.5);
}

return 0;
}
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.refleksforum.com
 
C++ Kılıç Oyunu
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Visual Basic'te Yap-Boz Oyunu Yapımı
» Ölüm Oyunu [Stay Alive] DvDRip DivX 2007

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
|Refleks|-Oyun,Tasarım,Film,Program,Tek link,İndir :: Bilgisayar Dersleri :: C/C++-
Buraya geçin: